Vinter jan 2024.jpg

3. Forelæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse

4. Bestyrelsens oplæg til sæson 2024

​

5. Fastsættelse af kontingent for det kommende år. Bestyrelsen foreslår uændret kontingent.

​

6. Behandling af indkomne forslag. Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være formanden i hænde senest lørdag den 16. marts.

7. Valg af bestyrelsesmedlemmer
Bestyrelsen skal bestå af 5 – 9 medlemmer – et ulige antal. Den har de seneste år bestået af 5 medlemmer. På valg er Hans Hørlyck og Nis Thomsen (begge modtager genvalg). Derudover ønsker Lene Nielsen af udtræde.

8. Valg af 1 af 2 revisorer, som afgår skiftevis hvert andet år.
Tage Jessen er på valg. Den anden revisor er Mogens Sørensen.

9. Eventuelt

Bestyrelsen håber, at medlemmerne vil bakke op om generalforsamlingen og det efterfølgende samvær. Af praktiske årsager er der tilmelding til det sidste.

Ring eller send en SMS til 2393 5516 senest søndag den 17. marts.

Indkaldelse til generalforsamling 2024
Tirsdag den 19. marts 2024 kl. 19:00 i klubhuset